Op onze vragen pagina hebben wij een aantal standaard vragen opgesteld.... staat u vraag en nou niet bij bel ons dan gerust op nummer 0181-850137 of stuur ons een mailtje en die behandelen wij zo snel mogelijk Let op.. een beller is sneller!!!
1. Worden de bestellingen verpakt als kado ?
Jazeker, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vul bij factuuradres je eigen adres in en bij het afwijkende afleveradres het adres waar de bestelling heen moet. Dan zorg ik ervoor dat de ontvanger zijn bestelling thuisbezorgd krijgt. Indien je er een persoonlijke noot aan toe wilt voegen, kun je altijd voor een kaartje kiezen die hangen we dan aan de bestelling.
2. Hoe worden de producten vervoerd?
Alle bloemen worden uiteraard vervoerd op water mits dat kan. In somige gevallen hoef het niet want dan is het bijvoorbeeld op oasis gestoken en daar zit water in.
3. Maken jullie echt alles zelf?
Jazeker, wij gaan 3 a 4 keer per week naar de veiling en daar kopen we vers op de veiling klok alles voor u in. Als dat gedaan is brengen we het naar de winkel en gaan we alle bloemen verwerken en leuke arrangemeneten ermee maken. Heeft u een bestelling gedaan dan wordt die ook gereed gemaakt voor verzending.
4. Hoe worden de verzendkosten berekend?
De kosten worden berekend of het in onze eigen regio is of daarbuiten ? dus Hellevoetsluis en Oudenhoorn dat is het dichtste bij dus het goedkoopste en daar vragen wij 5,- voor en is lang niet kosten dekkend maar is een extra service die wij leveren voor de klant. Vandaar dat het minimale bestel bedrag dan ook 15,- moet zijn. Net 1 stapje erbuiten wordt dan vierpolders, Brielle, Zwartewaal, Heenvliet, Rockanje, Oostvoorne en nog een paar plaatsen neem anders voordat u de bestelling plaatst even contact op met de winkel. Voor deze plaatsen hanteren wij een bestel bedrag van minimaal 20,- en de bezorgkosten zijn daarom ook iets hoger omdat het een stuk verder rijden is zo 10,- Voor plaatsen weer een stukje verder gaat met onze bezorgdienst mee die de regio Zuid-Holland doet en die kosten zijn 12,50 en heeft een levertijd van 1 werkdag. Gaan we weer een stapje verder zoals Noord-Holland of Brabant dan worden de bezorgkosten 19,99 dat omdat het met totaal 2 bezorgdiensten mee gaat en het speciaal wordt verpakt in een doos met water en rechtop zal moeten worden vervoerd.
5. Kan ik ook een bepaalde datum voor de levering afspreken?
Dat is totaal geen probleem maar wel altijd in overleg met de winkel.
6. Kan ik ook met bijvoorbeeld Klarna betalen of op afbetaling?
Nee helaas die optie hebben wij niet.
7. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ben je ergens niet tevreden over? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken zowel telefonisch of per mail zodat wij de gelegenehid hebben om het op te kunnen lossen met u.... ons mail adres is info@lifestylebloemen.nl of telefoon nummer 0181-850137
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.